Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

21. februar 2014

Litt mer gjenbruk

Som jeg har nevnt før, skal jeg åpne et utsalg her hjemme på gården. Og det jeg tenker satse på, er gjenbruk og så klart litt nytt. Men Green Gate og andre moteting kommer jeg ikke til å ha. Det blir ting jeg har laget selv. Jeg bedriver jo litt av hvert, så det blir litt for enhver.

I kveld har jeg støpt lys i kopper. 


Her har jeg brukt gelelys og puttet noen dråper med duft oppi. Synes motivet inni koppen er for fint til å skjules av stearin.

I et skap fant jeg en liten lysestake og en skål,så jeg laget en lysestake for kubbelys. Dermed måtte jeg finne frem et kubbelys og en serviett. Synes det ble riktig så fint,jeg.


I en gammel kakeform plantet jeg noen løk. Til sommeren blir det selvsådde stemor i den. Har kjøpt frø av en sort som heter Roccocco. De er bare SÅÅÅ flotte!


Finner jeg flere slike former, blir de å få kjøpt med stemor i.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar