Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

7. desember 2012

Neste messe i morgen

Og den siste i år. Men allerede nå gleder jeg meg til neste år. Man treffer så mange kjempekoselige mennesker.

Noe som har gått som "hakka møkk" i år er Snømannbæsj og Snømannsuppe. 



Faktisk har det gått mest av Snømannbæsj.


Det må være mange her i området som ikke har vært snille i år. 


Men noen snille har det heldigvis vært, for jeg har solgt endel av disse, også.

Kakao på pinne har det også gått en del av, så nå har jeg laget MASSE. Får håpe jeg ikke har mettet markedet helt. :)

Nei, dette har jeg ikke tid til. Har mer jeg må lage før i morgen. Men vi "snakkes" da igjen. :)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



1 kommentar:

  1. Så morsomt, dette med snømannsbæsj...... humor på topp plan :o)

    Ønsker deg en fin førjulstid

    Mia

    SvarSlett