Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

1. februar 2010

Små skuffet

Bilen ville søren meg ikke starte idag! Og gubben som skulle hente møblene jeg kjøpte. Grrr.. møkkabil!!!! Da blir det ikke før onsdag,sa dama som har møblene i sin besittelse. Vel,så lenge de venter på meg så får det vel gå.:)

Holder på å male gangen enda. Blir fortsatt fort sliten, så jeg maler ikke så mye omgangen. Men ferdig skal det bli en vakker dag. Bruker 2 strøk med 07 som grunning og det ser jo nesten ferdigmalt ut der jeg har grunnet,så om det blir stående sånn et par uker er ikke det noen krise. ALT er bedre enn grønnfargen!:))

I en blogg fant jeg en utfordring: Vis meg det du har i grått/svart i leiligheten/huset.(eller noe i den duren) Det er ikke vanskelig. Stua er i vanilje og grått. Og slik skal den forbli når den males igjen. Kompromiss med Meta-mannen. Dessuten var det jeg som hylte meg til det for få år siden. Hehe..

Og i vinduet har jeg svarte lysestaker.:)

J
eg lider av et stort problem: SYMMETRI.(eller hvordan det nå enn skrives) Bare se på skjenken og i vinduet. Det er skikkelig plagsomt!! Jeg MÅ ha symmetri. Klarer ikke å bli kvitt problemet. Ikke misforstå, jeg synes det er stilig når jeg ser usymmetri hos andre. Men klarer det bare ikke i mitt eget hjem. Er det andre som lider av det samme????

Nei, jeg får vel fortsette med litt maling og kanskje ommøblere ferdig før han jeg deler postkasse, og stort sett alt annet med, kommer hjem. Kan jo ikke gjøre bare èn ting om gangen????

CARPE DIEM

2 kommentarer:

  1. På spisebordet har du ikke symmetri, det ser helt greit ut det?
    Jeg er av dem som helst setter to lysestaket på skrått ved siden av hverander på den ene siden enn å sette en på hver side av et bord/sjenk eller hva det måtte være...

    Det er det som gjør det så fargerikt at vi alle er forskjellig, er det ikke?

    SvarSlett
  2. Spisebordet manglet blomsten sin. den vandret til de evide blomstermarker. Men nå er en ny på plass.:)
    Kan godt plassere to lysestaker slik du gjør.Men antall ting MÅ gå i 1,3,5 osv. Snodige greier...

    SvarSlett