Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

28. mai 2010

Litt småsøm..

De siste dagene har jeg sydd litt. Prøvde meg på strikketøymappe,men måtte gi opp. konsentrasjonen er ikke akkurat på topp om dagen. Men fikk da til dette:


Nå venter jeg bare på lavendel-leveransen.. Men de kan jo brukes som nålputer,også.


Disse glemte jeg å sy hempe på,men det er ikke forsent enda.:)


Og her er hele samlingen..

Jeg håper dere har bedre vær enn meg idag, for her bøtter det ned. Vi må på campingen i kveld, for i morgen får vi hjelp til å flytte plattingen. Skal bli godt å komme i orden der ute nå, selv om sommeren tydeligvis lar vente på seg. Men den som venter på noe godt.... Vi får nå se..

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ helg!

CARPE DIEM!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Så fine duftposer og nåleputer du lager. Håper regnet letter så dere får flyttet plattingen. Hilsen en annen camper

    SvarSlett
  2. Oi så masse flott da :) Flink..

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  3. Så fine dufteposer du har laget, romantiske...

    Ha en flott helg :-)

    SvarSlett