Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

15. mai 2010

Utfordring

Kom tilfeldigvis over denne nye utfordringsbloggen: Vintage Udfordring.
Den har ikke kommet igang enda,men har en oppvarmingsutfordring pågang og da måtte jeg jo bare prøve meg.:)
Det eneste kriteriet var at overstående bilde skulle brukes og det har jeg allså gjort.
Tror jeg skal ta bilder i dagslys heretter,gitt.Men det får gå for denne gangen.

Nå tror jeg jammen jeg skal se om senga står på samme plass som i morges når jeg sto opp. Ønsker alle en herlig dag i morgen og

CARPE DIEM

3 kommentarer:

  1. hvor er den bare super nydelig, med fine detaljer

    1000 tak for at du deltager på Vintage udfordring.

    SvarSlett
  2. Lekkert kort :-) Takk for at du deltar i vintageutfordringen!

    SvarSlett
  3. Det var et skikkelig flott kort :)

    SvarSlett