Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

21. juni 2010

Min sønn,foræderen!

Det har vært stille fra meg en stund og det har sin grunn. Hunden vår,Lady har vært syk lenge og til slutt hadde vi ikke noe valg. Vi var nødt til å ta den tunge veien til dyrlegen. Fy flate så vondt! Hun er så utrolig savnet av alle. Her er et bilde av snuppa vår:



Har vært på trøsteshopping! Siden kjøkkenet ble pusset opp, har det stått en vegg tom. Planen var å ha en stor klokke der. Hadde til og med sett meg ut hvilken. Men det falt ikke i så god jord i heimen. Akkurat som om det brydde meg. Hehe.. Mine to sønner var med mor på shoppingen og ble noget bekymret når jeg kjøpte klokka, for hva ville min samboer si?? De hadde fått med seg diskusjonen nemlig. Under middagen satt de og så fra meg til han og tilbake igjen et utall ganger, bare ventet på en reaksjon. Når den ikke kom, sa min yngste: "Du,jeg tror du må bygge et kirketårn til klokka mamma kjøpte idag." FORÆDER!!!!!!!!


Dessuten, den er bare 59cm i diameter! Klokketårn! HUMPF!
Men Meta-mannen hang opp klokka og måtte si seg enig i at den ikke bare er en klokke,men et bilde,også.;)

CARPE DIEM!



2 kommentarer:

  1. Sååå utrolig trist med hunden din :( Hun var nydelig. SÅ veldig snill ut. Det er ikke lett å miste en mann er så glad i..
    Ta vare på minnene.. Selvom det er grusomt vondt.

    Klokken var kjempe fin.

    Klem C

    SvarSlett
  2. Ååå, såå trist å miste den vakre hunden deres?
    Skjønner godt at det blir et tomrom i hjemmet etter henne...
    Kanskje det kommer en liten valp etterhvert?

    Klokka var kjempestilig på veggen den og den trenger aldeles ikke noe "tårn"!

    Klem Beth...

    SvarSlett