Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

24. juni 2010

"Ny" sofa

Endelig ble jeg kvitt den grønne,fæle sofaen! En gledens dag!:)) Jeg må innrømme at jeg hadde lyst på en brun skinnsalong,mens Meta-mannen ville ha svart. Og siden han ikke sier et knyst når jeg svinger malepenselen over møblene,fant jeg ut at han skulle få viljen sin denne gangen. Salongen er ikke helt ny. Fant den på Finn.no. Ikke at det gjør meg noe,for jeg er jo absolutt for gjenbruk. Dessuten er den bare 2 år gammel. Bordet fulgte med,men er mindre pent. Bordplaten består at 3 glassplater og er slitt i treverket. Noe Meta-mannen ikke syntes var noe problem,for jeg kunne jo bare male bordet!:)

Og når jeg endelig fikk en salong hvor nostalgiske puter passet,måtte jeg jo bare sy meg noen.:)






Nei,nå skal jeg ut og plante litt i hagen før regnet kommer tilbake. Måtte gudene forby at vi får et helt døgn uten regn.

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med "ny" stue!
    Hvorfor kjøpe nytt når vi har vår venn finn.no?
    Utrolig mye fint å finne det...
    Såå fine puter du syr?

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. Grattis med ny sofa.
    Og kjempe fine puter du har sydd.

    Klem C

    SvarSlett