Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

17. februar 2011

NÅ!

Ja, nå har jeg begynt å få litt overskudd igjen og kreativiteten er på vei tilbake! JIPPI! Synes jeg,iallefall.;)

I går var jeg på bruktsjappa på Mule og kjøpte noen gamle LP-plater. Turte ikke ta fra Meta-mannens samling. Ville garantert blitt månelyst! Hehe... Hva jeg skal bruke disse LP`ene til? Ja, si det... Jeg skal lage noen boller og fat, tenkte jeg. Men det blir ikke før over helgen.

I helga skal vi male opp stua og neste helg blir det gulvlegging i 1. etasje. Så nå skal jeg tømme stuene for bilder og pynteting før jeg skal sparkle igjen alle hull etter bildene. Det blir ingen dramatisk forandring. Veggene får tilnærmet samme farge og lister og brytpanel skal få en lysere grå farge. Gleder meg som en unge til å bli ferdig!:) Og det skal bli herlig å få vekk de to trehvite veggene. Jeg kan ikke få sagt det nok: Jeg virkelig HATER trehvitt og umalt panel!

Nå skulle jeg egentlig legge inn bilder av hvordan det ser ut nå, men jeg får ikke bildeknappen til å virke! KRISE!!!! Om det er noen som kan hjelpe meg, blir jeg hoppende glad!

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

1 kommentar:

  1. Så spennende?
    Ja, da må du dele før og etter bilder med oss!

    SvarSlett