Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

29. august 2012

Årets første julegave

Ja,du leste riktig; jeg er i gang med julegaver. Bestemte meg for å begynne tidlig, for i år skal det ikke kjøpes mange julegaver. De skal sys og strikkes. Håper jeg....

Begynte først å sy det for hånd, men ombestemte meg og tok symaskinen fatt. Kan vel si det sånn at det gikk betydelig raskere.;)


Nesten ferdig med dette teppet som min eneste nevø skal få. Mangler bakstykke, men det må shoppes først.


Det måler 132x87.


Nå skal jeg sette i gang og skjære teppe til min minste niese. Det tar nok ikke lang tid før det kommer bilder av det. Har fått blod på tann her, for dette er rett og slett GØY!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



4 kommentarer:

  1. Perfekta julklappar, tycker jag...
    Så roligt att få...
    Kram Sofia

    SvarSlett
  2. Flott blogg du har:) Nydelig teppe:) Jeg har lagt meg til som følger her hos deg, håper det er greit.

    Elise

    SvarSlett