Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. august 2012

Bryllupskort

Dette bryllupskortet er levert til utfordringsbloggen Scrappinesscreates.


Her har jeg brukt Bazzillkartong, motivet er digistempel fargelagt med Promarkers og kantene er svertet med Distress Vintage Photo og som har blitt "glitret" med Stikles Diamond.


Klem fra Meta

CARPE DIEM!



1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for et utrolig flott bidrag til vår augustutfordring. Følg med i bloggen, nå ble det nettopp lagt ut en trinn-for trinn forklaring på hvordan du lager et ''trifold'' kort hvis du vil prøve deg på det :)
    Om ikke mange dager legger vi ut vinner, samt ny utfordring

    Ønsker deg en finfin dag!
    Klem
    Maria, Scrappiness DT

    SvarSlett