Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

16. februar 2013

50-tallet

Jeg er ingen svoren tilhenger av interiøret som var på 50-tallet. Ikke på noen måte! Tror ikke jeg har en eneste ting fra den tiden. Men kjolene derimot.. De synes jeg er SÅ fine.



Men dessverre så bør man ha en litt smalere midje enn jeg har for å ikle seg disse.


Kanskje dette er motivasjonen jeg trenger for å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg etter jeg ble syk? Tenk å ikle seg noen av disse til sommeren... *Drømme*

Ønsker alle en herlig og kreativ helg!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!






2 kommentarer:

  1. Excellent blog you have here.. It's hard to find high quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

    Also visit my blog post green coffee beans extract benefits

    SvarSlett
  2. Vet du hvor jeg kan finne denne nydelige rosa kjolen du har på bilde?

    SvarSlett