Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

13. februar 2013

Resteteppe og litt til..

For noen år siden fikk jeg sykt mye garn fra moren min og som jeg har skrevet før, er det mer i vente fra tanten min. Så nå må jeg bruke litt. Så nå har jeg begynt å hekle et resteteppe.


Teppet er 1.50 bredt og planen er at det skal bli 2m langt. Gudene skal vite at jeg har garn nok. Hvitt er det eneste jeg trenger å kjøpe.


En milliard tråder som må festes. Og jeg HAR lært. Derfor har jeg funnet frem nål og i dag skal alle trådene festes før det blir noe mer hekling.

I helga skal vi begynne å male vitrineskap og seksjon. Så i går ryddet jeg i de og fant ut at ikke alt bør gjemmes i skap. Derfor kom disse frem fra glemselen.


For å få litt liv i de, fylte jeg de med vann og matfarge.


Dette settet arvet jeg etter min far. Opprinnelig kommer de fra mine besteforeldre.


Og det gjør denne tallerkenhylla, også. Det er min bestefar som har laget den.


Tulipanene fikk jeg på morsdagen. Lilla, of course. Her har nemlig advent inntatt heimen igjen.

Ønsker dere alle en herlig dag!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!








3 kommentarer:

  1. Flott teppe! Godt å få brukt opp rester :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Kjempe fint teppe :)

    SvarSlett
  3. Et slik teppe kommer å bli flott, virkelig fine farger. Men mange tråder, godt du begynner feste dem fortløpende. Men har du prøvd å hekle med trådene på neste varv? Da trenger du ikke jobben med å feste.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett