Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. mars 2013

Bølgeteppe

Siden jeg var så godt i gang med å bruke av bomullsgarnet, heklet jeg like godt et bølgeteppe. 


Det er ikke så veldig stort, 80cm x 120cm.


Akkurat passe til å ha over fanget på kjølige dager ute på terrassen.


Nå skal det en runde i vaskemaskinen før det pakkes bort i påvente av utevær igjen. :)

Og så vil jeg TAKKE alle for koselige tilbakemeldinger og ønske nye følgere VELKOMMEN!

Ønsker alle en super dag!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




7 kommentarer:

  1. Så flott teppe - jeg har brukt noe restegarn til et slikt bølgeteppe tidligere.

    Takk for hyggelig besøk i bloggen min!

    SvarSlett
  2. Her går det jammen unna med teppelaging for tida. Nydeleg fargerikt teppe :)

    SvarSlett
  3. Flott teppe og nydelige små farverike lapper,- til kanskje lappeteppe: og Bloggen din blei mye finere nå!
    J

    SvarSlett
  4. Kjempefint teppedu har hekla.
    No har eg kosa meg i bloggen din.....mykje fint og kjekt å sjå.
    Ha fortsatt ei god helg, frå MarJE.

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar p et tidligere innlegg hos meg. Nå er jeg på besøk hos deg! Herlighet så mye garn du har! Jeg har sikkert like mye, men mitt er allerede sortert. Gjenbruk er viktig, så det driver jeg med både hjemme og på jobb..

    SvarSlett