Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

20. mars 2013

Påskeutstyr

Påsken nærmer seg (heldigvis) med stormskritt og jeg har bestilt sol og skyfri himmel. Men allikevel har jeg forberedt meg litt. 


Her er det stort sett alltid litt vind. Så selv om det er noen varmegrader på dagen, kan det godt å ha noe over ørene.


Lue eller pannebånd. Armene liker forsatt hekling  mye bedre enn strikking.


Meta-mannen er ikke glemt. Kan bli kaldt på ørene for han, også.


Kaldt i stompen kan det også bli, så nå strikkes det sitteunderlag til den stor gullmedalje. 

Ønsker alle en superduper dag!

VELKOMMEN til nye følgere! Setter STOR pris på dere og alle som legger igjen kommentarer. Det gjør det så mye morsommere å blogge. Så; TUSEN TAKK!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!







4 kommentarer:

  1. så flotte luer og pannebånd Merete :)

    SvarSlett
  2. Ser ut til at du er skikkelig forberedt til påskeværet ja:-D

    SvarSlett
  3. Ser både fina och varma ut!!!
    Kram och GLAD PÅSK!
    Sofia

    SvarSlett
  4. for en herlig blogg du har... denne skal jeg følge, og kose meg med når ungene er i sengs... deilige luer du har laget <3

    SvarSlett