Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. mai 2013

Isen har gått

I går forsvant isen på vannet. Iallefall i vår ende.


Kassene har fått sine første beboere i år, stemor.


Jeg må bare skryte av den flotte, grønne plenen vår. ;)


Mose, mose og atter mose. Godt jeg har mose alle andre steder enn på hjernen. Men èn ting er sikkert: Mose er SÅ godt å gå barbent på. Derfor får den bli. Heldigvis er det litt gress her et sted, også. Bak dukkestua kan fundamentet til drivhuset skimtes.


Og her er fundamentet. Det er skikkelig forankret. Blir det storm og drivhuset forsvinner, står garantert fundamentet igjen og vi har danseplatting i stedet.


I går ble min kjære ferdig og jeg kunne flytte inn på gulvet. I morgen skal jeg til blikkenslageren og få laget interiøret.

Nå skal jeg ut og så litt mer. Har blomstererter og blomkarse liggende som venter på jord. Og etterpå blir det en tur til gartneriet. Får ta med meg mannen så bankkortet mitt ikke går varmt.;)

Ønsker dere en herlig søndag og ta vare på dine nære og kjære.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar