Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

25. mai 2013

Lommebøker og et kort

De siste dagene har gått med til å sy lommebøker.


Mønster fra Michelle Patterns


Enkle å sy selv for meg som ikke har all verdens syerfaring.


Flere utgaver vil det nok helt sikkert bli. Har planer om å ha med meg disse på martna`n i juni.


Detter kortet er laget på bestilling og skal gis til noen som skal fornye sine ekteskapsløfter i dag. Det er lenge siden jeg ha scrappet noe, så det var gøy å gjøre det igjen. Blir nok ikke lenge til neste gang.

Nå skal jeg hekle litt. Holder på med noen søte sommerluer. De havner nok i bloggen så snart trådene er festet.;)

Ønsker alle en super dag!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




1 kommentar: