Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

23. oktober 2013

Awsome

Nå har vår lille hjerteknuser blitt stor og øynene er fine. Hun har fått navnet Annie, men blir kalt Awsome.


Vi endte opp med å ta til oss en kattunge til. Han heter Smiley og er en skravlende energibunt. Meningen er at han skal gis bort når han er gammel nok, meeeeen.... Faren er stor for at han blir, han med. Disse to er så gode venner at de ikke kan være fra hverandre et sekund. De går til og med på do sammen!

Helga 2-3 november skal jeg ha stand på Sjåstad samfunnshus i Lier. Det gleder jeg meg til. Har produsert litt godterier til det.


Kakao på pinne.


Brente og salte mandler.


Og så klart litt Snømannbæsj.


Skal bli gøy å se om det går like mye av det i år som i fjor.


Et par Oslo-anorakker blir også med. Denne mangler trådfeste og knapper.

Dagen i dag begynner med en til til massøsen og etterpå blir det mer mandellaging. Neste porsjon skal bestå av rosmarin og hvitløk. Har hørt at det skal være kjempegodt.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!

1 kommentar: