Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

19. september 2014

Mer betong....

En liten titt inn i "det aller helligste". Vi holder på å fikse opp,så vennligst ikke se på veggene. Her står det noen hekla urner til tørk. Disse selges unna nesten fortere enn jeg får laget de.


For mange er det litt vel tidlig å tenke på jula, men vi som skal på julemesser må starte tidlig. Her står betongnissene til herding. Alle unike på sitt vis.


Lyslykter er populære og lyser nydelig i høstmørket. Elektriske kubbelys er ikke dumt i disse. Da slipper man p tenke på at man har levende lys ute uten tilsyn.


Det var alt for denne gang. Skal prøve og sjekke innom oftere. Facebook får ta litt av skylden for at jeg ikke blogger så mye for tida. Om du vil,må du gjerne besøke meg der.. Den Lille Krambua heter siden min.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




1 kommentar:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett