Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

23. februar 2016

Kom plutselig på....

.... at jeg faktisk har en blogg! Så da tenkte jeg komme med en liten oppdatering, rett og slett.

Siden mitt siste innlegg har jeg begynt å lage lamper av glassbyggerstein. 


Mulig du har sett denne i løpet av den siste uka. Den har florert all over the internett. Vanvittig morsomt når noe man lager får så mye oppmerksomhet. Jeg lager disse på bestilling og de koster 250kr pr stk (+ evnt porto på 160kr i Norgespakke.)

Men dette er ikke den eneste jeg har laget.






Disse var veldig populære til morsdagen.

Og denne er den siste på stammen. Laget til en venninne av min datter.


Om du har lyst til å se mer av det jeg lager, er jeg å finne HER.

Ønsker alle en herlig dag!

Klem fra Meta






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar