Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

8. august 2010

Epla

Når Epla startet opp, åpnet jeg butikk der. I det siste har det begynt å ta av og det er kjempegøy! Bare i forrige uke solgte jeg for over 500kr! Jeg har lagt ut kort, maskemarkører, lavendelposer og stoffhjerter med nostalgiske motiver. Det har virkelig gitt ny giv til hobbyproduksjonen min. Har 1000 idèer i hodet, men altfor liten tid.

Eplabutikken min heter Den Lille Krambua.



Endelig har sommeren kommet til Nord-Trøndelag. Sola skinner fra nesten skyfri himmel og gradestokken lander på over 20 grader. HERLIG! Nå skal jeg ta med mine to minste arvinger på "blåtur". Blir spennende å se hvor vi havner.:)

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar