Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

16. august 2010

Gressenke

Idag kjørte jeg Meta-mannen på togstasjonen. Pga lite jobber rundt her,var han nødt til å reise på anlegg. Så nå er jeg hjemme alene med 3 tenåringer og skal bli det i 10 dager. Blir interessant,for jeg har SÅ mange planer. Rommet til guttene skal males ferdig,så sant det ikke blir for varmt. De har sol hele dagen og kvelden inn på rommet. Blir pretty hett der kan man si.:( Og så skal jeg rydde litt histen og pisten, lage mer varer til nettbutikken og kanskje male yttergangen igjen. Malte den før jul i fjor,men fransk grå er ikke grå i det hele tatt. Mer pudderrosa vil jeg heller si. Og rosa gang er noe jeg IKKE vil ha selv om jeg er svak for rosa.

Synd å si det, men jeg får gjort så mye mere når han ikke er hjemme. Pussig det der.:))Midtstill

Nå skal jeg finne frem symaskinen og sy noen flere lavendelposer. Bestillingene strømmer inn og det er MORO!:)

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag! Og du?

CARPE DIEM!!!

1 kommentar:

  1. Lykke til som gressenke og lykke til med både søm og malejobb.
    Jeg bare elsker fransk grå, malte stua mi i den fargen og er såå fornøyd. Syntes den gir et varmt skjær... Ikke veldig mye rosa i den, kun et lite skjær...

    SvarSlett