Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

7. november 2010

endelig fått ryddet litt.:)

I lengre tid har arbeidsrommet Midtstillmitt sett ut som et bombenedslag. Men nå har jeg fått ryddet og det er DEILIG!:)))

Bildene under er av scrappeplassen min. Her har jeg alt innen rekkevidde og det er deilig.:))) Endelig kan jeg boltre meg her igjen. Så lenge det varer..... NEI! Jeg SKAL bli flinkere til å rydde!



Kjøpte disse cd-eskene på Europris. Yppelige til oppbevaring! I de har jeg alt fra glidelåser til lim og små stoffrester. Nå skjønner jeg ikke at jeg har klart meg uten. Fikk endelig system på ting.



Og så har vi stoffhylla mi. Har ikke så mye enda, men når ny symaskin er i hus regner jeg med lageret vil øke jevnt og trutt.



Og her er resten av rommet på 8 kvm. Egentlig er rommet et gjennomgangsrom, så jeg har den glede av å ha 2 dører her. Og det irriterer meg, for jeg går glipp av plass. Der pc`en står bor også skriveren og silhouetten. Uunnværlige hjelpemidler. Det er også der jeg sitter når jeg leker med perlene mine. På det andre bordet ligger skjærematta og etterhvert kommer symaskinen dit også.


Eskene under bordet er ting jeg har sortert vekk og skal levere til barnehagen niesene mine går på i Drammen. Så de skal reise ne lang vei..
Jeg har brukt den nette sum av 600kr på dette rommet. 3 trådkurvstativ til kr 98.- pr stk og Billyhyllene som jeg kjøpte brukt for 300.-. Platene oppå trådhyllene er sidene på et gammelt klesskap vi kastet ut. Skrivebordet fikk jeg av noen for 5-6 år siden. Så et hobbyrom trener ikke koste all verden om man bare slipper kreativiteten løs. Men hobbyutstyret snakker vi IKKE om i kroner og ører
!

Nei, nå skal jeg pakke ferdig de bestillingene jeg har og så skal det jobbes. Har mer jeg skal lage til "Jul igjen" og nå begynner det å haste.

Ønsker alle en herlig og kreativ søndagskveld!

CARPE DIEM!

11 kommentarer:

  1. Deilig med litt "orden i sysakene"?
    En opprydding er av og til helt nødvendig, så er det ihvertfall ryddig en stund framover?

    SvarSlett
  2. Så deilig. Her er det og rydding på gang.
    Men vi har stappa ALT mulig inn på kontoret i forbindelse med oppussing av stua, så her tar ting tiiiid.


    Ha en flott søndag

    Klem

    SvarSlett
  3. Deilig med eget arbeidsrom.
    Syrommet mitt har en tendens til og bli overfylt med saker og ting når vi rydder resten av huset. Må bli flinkere til og holde orden:)
    Ha en kreativ uke!

    SvarSlett
  4. Oioioi, dette var skikkelig orden. Sukk, skulle ønske jeg klarte å holde orden på garn, pinner og oppskrifter

    SvarSlett
  5. Eget arbeidsrom, det hadde vært noe! Men det hadde nok hjulpet om jeg hadde tatt en skikkelig opprydding som du har gjort. Kos deg med juleforberedelser på ryddig rom!

    SvarSlett
  6. Kjempefint rom du har :D smarte løsninger.
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  7. Så godt med orden :-)
    Klarer aldri å komme så langt jeg ..
    begynner å rydde , men ender opp med å sy :-)
    hihi
    så ryddig blir det aldri :-)

    SvarSlett
  8. Flott hobby rom og deilig å få litt orden i systemet:)
    Ha en fin uke.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  9. Så flott et hobbyrom du har! Det ser jeg også fram til å få engang i framtida:)
    Rydding er et stadig tilbakevendende tema der en holder på med hobby:)

    SvarSlett
  10. Så fint hobbyrom du har.
    Og de cd-boksene fra Europris var jo kjempesmarte! Tror jeg må få meg noen slike selv... :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  11. AHA! Er de eskene billigere enn dem på ikea?


    ...hmm... egentlig har det ikke noe å si, det er jo bare tredjeparten så langt å kjøre :p Jeg må visst på europris... Jeg har en haug fra ikea, men det holder visst ikke :D

    SvarSlett