Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

2. desember 2010

Julegavesprell



Nå har jeg begynt å kjøpe noen julegaver; 2 gensere, 1 boblejakke og et DS-spill til hver av tvillingene, bok til samboer og div skilt til søsken. Tenkte jeg skulle være litt ekkel med tvillingene i år og legge spillene i jakkelommene. For det er spillene de VIRKELIG ønsker seg, det andre trenger de. De kommer til å bli like skuffet som jeg ble den gangen jeg var 12 år og det eneste jeg ønsket med var Unit Five-kassett. Og det eneste jeg fikk var sokker og noen andre småting fra foreldrene mine. Da alle pakkene var åpnet og skuffelsen var tydelig i ansiktet mitt, spurte moren min om jeg hadde sjekket gavene skikkelig. Jeg gikk over alt igjen og inni sokkene lå kassetten! Julen var reddet!:)



I fjor fikk samboeren min klar beskjed om at jeg IKKE ønsket meg kjøkkenutstyr eller annet til huset og for at han virkelig skulle forstå hvor mye jeg mente det, klekket jeg ut en plan slik at han ALDRI mer skulle kjøpe sånt uten at jeg kom med slike ønsker. Så jeg kjøpte en potetskreller på Rema og en grusom konfekt på Europris til han og pakket det inn sammen med et kort jeg hadde laget. Inni kortet var det abonnement på alle Morgen Kane-bøkene, og jeg visste at kortet ikke ville bli åpnet når han så det andre. Og man kan godt si han ble skuffet når han så hva han fikk! Hehe.. Og kortet ble liggende uåpnet. Han angret GARANTERT på at han hadde kjøpt hjemmekinoanlegg til meg, for det ønsket jeg meg mest av alt. Når alle gavene var åpnet, ba jeg han åpne kortet. Da fikk pipen en annen lyd, for han er en megastor Morgen Kane-fan. Det jeg ikke visste, er at det er over 80 bøker! I skrivende stund er vi oppe i 14 bøker, så det var en gave han vil få i MANGE år fremover.



Egentlig er det morsomt å tulle og tøyse med gaver sånn. Har du funnet på noen sprell med juegaver du har gitt? Trenger gode idèer for fremtiden.;)

I dag vil dagen gå med til noen flere juleforberedelser. Skal henge opp julegardiner på kjøkkenet og vaske opp juledukene. Senere i dag blir det en tur på Stiklestad for å sette ut varer i Buret slik at det er klart til Jul Igjen i helga. Må si jeg er spent på om jeg får solgt noe.

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!:)

CARPE DIEM!

3 kommentarer:

  1. Ja, det var litt av noen paafunn med julegavene! I min familie er det sann av vi pakker ting veldig godt inn...saann at det er vanskelig aa pakke opp, og saa gir vi gjerne litt tullepakker med det beste noen vet, melkesjokolade, fox eller hva det enn er:)

    SvarSlett
  2. Så utruleg artig å gjere det slik. :) Det hadde vore gøy å gjere noko slikt.

    SvarSlett
  3. Ja det var noen artige påfunn. Et år laget mannen min bjørkeris til minstemann. Han ble IKKE glad for det, men vi har hatt mye moro med det etterpå.

    klem fra marilyn

    SvarSlett