Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

7. desember 2010

Litt overskudd




Messen i helgen gikk ganske greit, men har fortsatt endel igjen. Dette har jeg lagt ut i Eplabutikken min hvor jeg har salg på endel av messevarene. Så velkommen innom!:))



Nå går det fort mot jul, dere. Hvor langt har dere kommet i juleforberedelsene? Jeg er så og si ferdig med julegavene. Heldigvis! Synes det blir verre for hvert år som går. Alle har jo alt. Blir spis- og drikkbart til voksene i år. Kommer aldri til å bli noe annet herfra heretter. Hvorfor kjøpe noe som blir dyttet inn i et skap når man heller kan kjøpe og/eller lage noe de kan kose seg med?



Her laver snøren ned og det har kommer 25-30cm siden i går. Passer meg utrolig dårlig ettersom Meta-mannen er borte i uka og jeg aldri har kjørt traktoren. Gårdsplassen er ganske stor og jeg med mine vondter skal ikke i nærheten av snømåking. I følge fysioterapeuten min skal jeg sitte og være pyntedukke. BLÆ! For det kan man når man er alene med en haug tenåringer med arbeidsvegring? NOPE! Må nok true ut noen, ser det ut til. Tvilsomt at det blir tatt godt i mot...



Nok syting for i dag. Nå skal middagen lages og sønner hentes..

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

1 kommentar:

  1. Du må nok lære deg å kjøre traktor, til og med jeg har gjort det...men det er litt langt ned til pedalene:) Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett