Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. september 2011

Nye Englesmykker

Endelig har smykkedelene til Mor- og Barn-smykkene kommet! Det tok sin tid og nå angrer jeg bare på at jeg ikke bestilte mer når jeg først var i gang. 



Jeg har laget noen som jeg har lagt ut for salg i Epla-butikken min, men det er fullt mulig å bestille på mail, også.



Da kan du selv velge antall barn og hvilke farge du vil barna skal ha på kroppen sin. Du kan velge mellom svak rosa, turkis, sjøgrønn, blank og blå. 



Selve smykket, med mor uten barn koster 140kr. Barna koster kr 20 pr stk. Du kan velge mellom å betale via PAYPAL og privat oppgjør. Ved privat oppgjør sender jeg deg kontonummer og sender så fort pengene er på konto. Portoen spanderer jeg.

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar