Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

5. september 2011

Barbappa og retro

Barbapappa er vel også litt retro,eller hur?:)

Har sydd noen nye kjoler,som ikke skal gis bort til nieser. De har nemlig fått hver sin modell. Disse er lagt ut i Epla-butikken min.


Denne er i str 6 år


Og denne i str 4 år.

Flere størrelser er under veis.:) Det som jeg liker så godt med disse kjolene, er at de kan henge med en lang stund. Først som kjole og senere som tunika. Ganske genialt, egentlig.:)

Her i huset har forkjølsen/influensaen (er litt usikker på hva det egentlig er,men det hostes og nyses til den store gullmedaljen,uansett.) inntatt flere kropper. Vanligvis slipper jeg unna, men ikke denne gangen. Så nå skal jeg pakke kroppen min under pleddet og bunkre meg i sofaen resten av kvelden.

Ønsker alle en herlig og kreativ kveld.:)

CARPE DIEM!

1 kommentar:

  1. Du syr så fine kjolar :)
    Flott klippebord du har fått, og fint hobbyrom du har.
    God bedring :))

    SvarSlett