Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

25. august 2011

Min snille samboer....

...har laget et klippebord til meg! Endelig slipper jeg å krabbe rundt på gulvet når jeg skal klippe. JIPPI! Jeg sliter med fibromyalgi og det sier seg selv at det ikke er den optimale arbeidsstillingen.


Han har tilpasset høyden etter meg, så nå blir det andre boller!:)

Mens han lagde bordet, ryddet og ommøblerte jeg litt på arbeidsrommet. Tror jeg har et skaptroll eller husnisse som driver å roter noe grasalt der. Men nå er det klart til mer kreering.:))



Nå fikk jeg frigjort mer av bordene så jeg har bedre plass til rotet mitt. 

Nå skal jeg på sykehuset og få "dommen". Har vært til utredning om arbeidsførhet, så nå er jeg utrolig spent på hva de har å si. Har vepser i magen, kjennes det ut som. Men det er bedre å få vite enn å gå i det uvisse som jeg har gjort i lang tid nå. Håper virkelig at det er håp om at jeg kan komme tilbake til arbeidslivet etterhvert, for det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Man faller liksom utenfor alt.

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar