Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

10. august 2011

Årets første fangst..

Jepp, nå er det i gang: Den Store KANTARELLJAKTEN!



I løpet av ca 15 min var 2 soddbøtter fulle og da var det bare å vende nesen hjemover for rensing og steking. (jada,jeg vet sopp ikke skal i plast,men kurven var full av garn....)Vi har som tradisjon (2. året på rad) at vi steker nok kantareller til å ha på brødskiver til kveldsmat. Smaker NYDELIG sammen med stekt bacon! Anbefales!! Resten blir forvellet, vakuumpakket og fryst. Det er MASSE kantareller på gang på "vårt" sted, men mye er veldig smått enda. Og jeg med min tålmodighet.... 

Har lagt inn litt nytt i Butikken, samt at konkurransen på Facebook-siden min fortsetter. 

Da ønsker jeg alle en herlig dag videre!

CARPE DIEM!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar