Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

21. august 2011

Barbapappa

Når jeg fant Barabapappa-stoff,bare MÅTTE jeg ha det. Visste med en gang hva jeg skulle bruke det til: KJOLER. Og kjoler ble det.

Først ut ble denne:

Den er fòret med hvitt bomullslin jeg hadde liggenede.

Og så fikk jeg den "glupe" idèen at jeg skulle mikse Barbapappa-stoffet med rosa chenille. Som tenkt så gjort.

Var litt usikker på om jeg hadde vasket chenillen,men tok sjansen. Det hadde jeg IKKE gjort,så stikkingen i nedkant har fått et rosa skjer her og der. Forbasket irriterende! Men gjort er gjort og sydd er sydd. Nå ligger resten av chenillen i vaskemaskinen!

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ kveld!:)

CARPE DIEM!



1 kommentar:

  1. kjempefine kjoler. Husker godt barbrapappa fra barndomen. Gode minner :)

    SvarSlett