Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

8. august 2011

Give Away..:)

Facebook-siden min har jeg nå en give away ved 100 "likere".:) Bli med du,også. Så hopp innom og trykk på "LIKER".

Dette er hva du kan vinne:


 Et par ørepynt... Kroken er i kirurgisk stål,men om du heller vil ha 925 sølv,kan det ordnes. Selv foretrekker jeg kirurgisk stål.

Og et kjede som passer til ørepynten:


Nå må jeg sette i gang og lage opp mer til butikken. Trenger en påfylling der nå.:))

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!!

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg også funnet Facebook siden din.Og liker både som meg selv,og som favoritt på butikksiden min på Facebook.

    SvarSlett
  2. Ååå, såå nydelig? Nettopp noe for meg som er så glad i engler... Så flink du er!

    Klem...

    SvarSlett