Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

24. februar 2012

Lappegalskap

Tror jeg begynner å lide av lappegalskap. Og jeg kjenner at jeg trenger farger igjen. Ikke i store doser, men litt her og litt der. 


Derfor er disse oldemorsrutene (eller heter de bestemorsruter?) fine å hekle. Genial tv-hekling!

Var forresten en tur innom biblioteket her om dagen og der var det boksalg. Fikk tak i noen godbiter:





5 kr pr bok. Jepp, fem kroner.:))

Nå gleder jeg meg til å få orden på arbeidsrommet mitt igjen. Har vært brukt som lager mens vi har pusset opp. Kan si det ser ut som 3. verdenskrig har gått av stabelen der.:(

Minner om GIVEAWAY`en i innlegget under. Trekkes i lørdag kveld.:)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



3 kommentarer:

  1. Kjært barn har mange navn sies det ;)
    Vet ikke hva som er rett jeg ,men jeg sier bestemor etter grannysquares ;)
    Nydelige farger du har valgt!! Og litt av et bok kupp det der da.. Herlig!
    klem Laila

    SvarSlett
  2. Det er kjekt med 'småprosjekt' som veks medan man kosar seg med tv'sjåing..
    Og bøkene - vel, eg er litt misunneleg.. Eg har gått glipp av biblioteksalet denne gong, tydelegvis... :)

    SvarSlett
  3. Nydelige ruter! Har litt av den samme galskapen i meg, men disse rutene har jeg ikke sett før! Kjempefine- deler du oppskrift tro...? Heldige deg som har fått tak i så mange flotte bøker:)
    hilsen Sissel

    SvarSlett