Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

10. februar 2012

Vi holder fortsatt på med oppussing av 2.etasje her. Dører er hivd ut, gulv blir lagt, vegger får smartpanel og maling.. Blir helt utslitt bare ved tanken. Kroppen min tok ferie etter maling av soverom og gang. Har sovet mer eller mindre 2 døgn i strekk. Er enda ikke grei, men er i det minste våken.:))

Etter jula forsvant med det meste av farger, ble trangen stor etter blomster med farger. Bare grønt holdt liksom ikke. Derfor gikk turen til Plantasjen og Maxi. Og her ser dere resultatet:




Helga skal brukes til trådfesting og annet "forfallent" arbeid. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal begynne med nye prosjekter før jeg er ferdig med de prosjektene som ligger gjemt rundt omkring her. Så resten av februar går garantert til det. Får håpe jeg klarer å være standhaftig nå da.;)

Ønsker alle en herlig og kreativ helg!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar