Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

4. februar 2012

Bruktfunn

Ikke noe sensasjonelt, men jeg synes de er helt nydelige. Akkurat som jeg ønsket meg.


Nå håper jeg bare at jeg finner noen flere.:)

Mellom maling av div ting, holder jeg på med å hekle meg et skjerf og feste tråder i et babyteppe avoldemorsruter. Trådfesting er det verste jeg vet. Men nå har jeg lært: feste tråder etterhvert som rutene blir ferdige.


Det må minst være en million tråder!

Var en tur på Plantasjen og hamstret planter med farger. Gikk tom for potteskjulere og da er det godt å ha noen blikkbokser stående.:)


Dagen i dag skal gå med til å male siste strøket på veggene på soverommet vårt. Da gjenstår bare tak, gulv og lister... Men det blir bra når det er ferdig.:))

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!

1 kommentar: