Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

31. januar 2012

Grønt og andre farger

Jeg er ikke den som følger mest med på moter og trender, men litt får jeg med meg her og der. Som i dag på God Morgen Norge. Nå er det farger som gjelder og da særlig grønt, etter det jeg forsto. Den grønnfargen som var "mest" in nå, ligner mistenkelig mye på den grønnfargen vi hadde i gangen og malte over for et par år siden.

Fargen på skjenken er den samme som var på veggen. Noe min kjære samboer syntes var VELDIG praktisk når han først var i gang med malingen. Dette var før min tid her, for å si det slik. Fargen ER fin, men jeg fikk overdose. (Nå er veggene lyslys grå og skjenken hvit.)

Jeg er ikke og har aldri vært glad i farger på vegger. Jeg liker lyst, veldig lyst. Men jeg MÅ ha farger, også. Men da på puter og blomster. Særlig det siste. ELSKER blomster. Blomster med farger og GRØNNE planter. Og nå er det visst på moten igjen med grønne planter. JIPPI! 


Bildet er funnet på nettet.

Yucca`n er i salg igjen, også. Hos Floriss, forresten. Og sikkert andre steder, også.

I morgen skal dere få se mitt siste bruktkjøp.:))

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

Carpe Diem!

1 kommentar:

  1. Er så enig med deg,
    alt er så mye lettere med lyse vegger. Så kan man heller pynte opp med noen fargeinnslag hist og her...

    SvarSlett