Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

24. januar 2012

Hei igjen..:)


Nå er det lenge siden jeg har vært inne med nytt innlegg, men jeg har ikke vært bra på lenge. Men nå begynner jeg å bli litt bedre og da følger det litt energi med.

Jula forløp stille og rolig med meg i horisontalen på sofaen. Heldigvis har jeg en flink samboer og forståelsesfulle barn, (Sorry gutta, dere vil nok alltid bli omtalt som mine barn.)  så jul ble det, med masse god mat.


I år forsvant jula ut tidligere enn ellers og inn kom mer vårlige blomster.

For et par uker siden begynte Meta-mannen å pusse opp lillerommet. Dvs, det rommet jeg hadde til arbeidsrom før. Her er bilde av hvordan det så ut da.

  
Og sånn så det ut før møblene kom.



Bilde av et ferdig møblert rom kommer når de andre rommene oppe er ferdig pusset opp. For nå er det lager for ting fra vårt soverom der.

Og ellers  så har jeg ikke nettbutikk på Epla mer. Det ble etter hvert et press om å produsere for å få nye varer i butikken så ofte som mulig, gjerne daglig. Så nå kommer jeg kun til å selge på Buret på Stiklestad og gjennom bloggen.

Klem fra Meta

Carpe Diem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar