Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

29. januar 2012

Den Lille Krambua

Som jeg skrev i et tidligere innlegg,har jeg lagt ned Eplabutikken. Ble for mye stress i perioder. I stedet har jeg nå laget en salgsblogg ved samme navn. Der vil jeg legge ut alt mulig for salg, hjemmelaget og ikke. Først ut er noen nydelig brosjer i vintage-stil.



Brosjene finnes i forskjellige farger og det er kun 1 av hver. Så her gjelder førstemann-til-mølla-prinsippet.:)

Her skinner sola fra blå himmel og det er kun et par minusgrader. Skikkelig nydelig, med andre ord.

Middagen i dag består av hjemmelaget ertesuppe med keslerkjøtt og byggryn. Desserten blir lune eplemuffins med is. JAMMENAMM!:)

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

Klem fra Meta

Carpe Diem!


1 kommentar: