Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

4. mai 2010

Digi stempler

Jeg har lenge fundert på dette med digi-stempler. Egentlig er de kjempekjekke. Putt i handlekurven,betal og VIPS! så har du de på mail. Radig,spør du meg. Så jeg tok mot til meg og kjøpte et par og dermed var det gjort! Ikke var det bare radig,men også farlig!! Det er jo SÅ lett å kjøpe og kjøpe og kjøpe. Så nå har jeg noen kan man si....
Her er et par av de:







Detaljer.. Korset er kjøpt på ebay. (jada,jeg handler der også)



Dette er ikke digistempel,men et bilde fra et 3D-ark.


Ønsker alle en herlig og kreativ dag
og

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar