Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

20. januar 2013

Opp fra kjelleren


I dag skal disse skjønnhetene få komme opp fra kjelleren.


I fjor fikk de stå til midten av februar, men det tok så lang tid før de ble skikkelig fine igjen.


Så i år begynner jeg tidlig


Er så spent på hvor mange som har overlevd.


Men jeg har jo noen å gå på. ;)


I morgen bærer det ut for å kjøpe jord, for det må jo tas stiklinger i år, også.


Og frø av disse nydelige stemorene er på vei hjem til meg i år, også. De er mye finere enn de man får kjøpt her til lands. Er du ikke enig i at det er litt nostalgi over dem?

Nå skal jeg gå og fikse opp arbeidsrommet igjen, så dere får ha en herlig søndag og så "snakkes" vi plutselig igjen.:)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!







2 kommentarer:

  1. Så nydelig :)
    Har ikke kjeller jeg, så har prøvd og la de stå i vinduet.
    Lever enda...men vet jo ikke om de vil blomstre da....

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Trivelige blomster-bilder!!
    Det er alltid spennende å ta opp planter fra kjelleren etter den mørkeste vinteren. Lykke til!! :)

    SvarSlett