Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

5. juni 2011

Etter min far..

Det var ikke mye min far hadde av jordisk gods,men disse nydelige kannene og fatene etter mine besteforeldre hadde han tatt var på. Helt i min gate.:)

Rosekanen ble med en gang tatt i bruk som rosevase på den lille kjøpmannsdisken.Man trenger da vitterlig ikke ha blomster i blomstervaser??
Kubbelysene har jeg selv ordnet.

I dag lyser solen nydelig fra skyfri himmel og blomsterbedene skal få seg en liten opprensking. Det er sinnsykt mye vassarv og annet ugress etter at de har blitt utsatt for omsorgssvikt de siste ukene. Hvordan får man ugressfrie bed??

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

3 kommentarer:

  1. Vakre ting du har arva, og nydelege stoff du har kjøpt :) Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Hei, skjønne fat. Nydelig å dekke opp med gammelt servise. Apropos ugressfrie bed. Ugress finner alltid en vei opp, selv gjennom asfalt:). Sliter selv. Har prøvd med duk og bark. Det eneste som fungerer er å luke ofte. Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Såå nydelige ting?
    De rosefatene var jo helt skjønne. Og jeg er enig med deg, blomster kan utmerket godt stå i mugger, det er bare såå lekkert!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett