Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

14. juni 2011

Give away

Heyyyy! Snart 6000 besøkende! Det må bare feires med en give away, ikke sant?:)
Har sydd denne vimpelrekken som gis bort den 17. juni.




Det du trenger å gjøre er følgende:

Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet: 1 lodd.
Legg en lenke til min blogg i din: 1 lodd
Legg deg til som følger: 1 Lodd.

Du kan altså få 3 lodd tilsammen. Du kan godt være anonym, men da må du legge igjen mailadr i kommentarfeltet slik at jeg kan finne deg igjen om du vinner.:)

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med snart 6000 besøkende .Siden jeg alt er følger til den flotte bloggen din.Legger jeg igjen en kommentar og håper på å bli den heldige som vinner den flotte vimpelrekken.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Jeg tar to lodd:-)

    SvarSlett
  3. Veldig søt premie - jeg frister lykken. Ett lodd.
    Gratulerer med mange besøkende i den hyggelige bloggen din :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Da har jeg gjort meg fortjent til tre lodder :)
    Jeg har lagt meg til som følger, jeg har laget et innlegg om give away'en din på bloggen min og nå kommenterer jeg her.

    Gratulerer med snart 6000 beøkende på bloggen din!!!

    PS! Fikk ikke til å kommentere med googlekontoen min. Valgte derfor å kommentere med navn og bloggadresse.

    SvarSlett
  5. Så morro at du har 6000 besøk i bloggen! Gratulerer så mye!
    Annelive

    Får ikke kommentere med googlekontoen så det må bli navn og nettadresse.

    SvarSlett
  6. Får ikke lagt inn noen kommentar med googlekontoen jeg heller.Likte de fatene i forrige innlegg.Og gratulerer med mange lesere. Hilsen sifa.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med mange besøk :) Det blir 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  8. hei! gratulerer med 6000 besøkende :D
    jeg vil veldig gjerne være med :)
    2 lodd..
    klem

    SvarSlett
  9. Kjempesøt premie. Tar med meg to lodd jeg :)

    SvarSlett
  10. Åååå, den var flott. Vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  11. Kjempeflott vimpel!
    Prøver lykken og tar 1 lodd :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig premie, utrolig søt vimpelrekke! Jeg deltar med ett lodd og ønsker deg en lys og fin sommer. anikris3@online.no

    SvarSlett
  13. Så fine! Jeg følger deg og tar 2 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett