Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

3. juni 2011

Konfirmasjonsguttene mine

Ja, her er mine søte små.


Eller, den gangen de var søte og små.:)

Og slik ser de ut i dag; kjekke unge menn.

Jepp, de er tvillinger, selv om det ikke ser slik ut.



Bordkortene ble laget i all hast dagen før. Hadde INGEN idè om hvordan jeg skulle lage bordkortene før. Mine to liker det enkle, så de ble storfornøyde når de så bordkortene ferdig. Det ovale går igjen fra invitasjonene.


Bordene sto i hestesko og pynt hadde de selv valgt. Inkl de gule rosene.

Når selskapet nærmet seg slutten, kom fotografen. Jeg hadde leid inn ei jeg jobbet sammen med til å ta masse bilder, inkl bildene til takkekortene. Gleder meg til å se de bildene, for alle gikk "amok" under seansen. Blir nok en latterkule eller 3 da, tenker jeg.

I morgen skal jeg blogge om min nyanskaffelse.:)))

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar