Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

24. juli 2011

Litt i tvil......

Arbeidsrommet mitt er noget overfylt av masse forskjellige hobbyting. Jeg har drevet med masse forskjellig opp igjennom tidene og det bærer rommet preg av. Dessverre.. Nå lurer jeg på om jeg skal selge noe av det. Har så mye scrappesaker og det tar virkelig plass. Og jeg er i tvil om jeg kommer til å scrappe noe særlig i fremtiden. Kanskje litt,men jeg kommer nok aldri til å få brukt opp alt jeg har. Har mye blomster jeg aldri har brukt og promarkers i fleng som bare står der og venter. For ikke å snakke om stempler! 


Som jeg ser det nå, er alt bare i veien for meg. 


Den siste tiden har jeg i hovedsak drevet med litt smykkelaging, søm og dekorering av kubbelys. Den eneste formen for scrapping jeg har bedrevet er innbydelsene til guttenes konfirmasjon. Og før det, var det mange måneder siden sist. Det jeg er redd for, er at jeg skal angre på at jeg selger unna. Hva ville DU ha gjort????

Har sydd litt de siste dagene, også. Akkurat det var vel ingen bombe?? ;)


Det har blitt noen bleieposer....


Smokkesnorer....


Og mobiletuier.

Alt er å finne i Epla-butikken min..:)

Nå skal jeg fundrer litt til på hva jeg skal gjøre med scrappesakene og så ...

Ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag videre!

CARPE DIEM!

1 kommentar: