Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

30. juli 2011

Masse nytt igjen...

Dårlig vær = masse tid på arbeidsrommet. UTEN dårlig samvittighet for blomsterbed og annet forfallent arbeid ute.;) 

Har laget en masse ny ørepynt. Som selvsagt er å finne i nettbutikken min på Epla


Har litt dilla på engler for tida. Engler jeg assosierer jeg med uskyld og får meg til å tenke på alle de uskyldig som omkom 22,juli.

Har også laget noe for de med forskjellige hobbydiller:



Symaskinen har fått hvile noen dager, men kjenner jeg snart må plage den litt igjen.;) Har mange idèer i hodet for tida, så det blir nok endel nytt på syfronten fremover.

Ønsker alle en herlig og kreativ dag!

CARPE DIEM!

1 kommentar:

  1. Så flink du er?
    Mye fint som du har laget...
    Endelig har vi hatt noen virkelig fine sommerdager her.

    SvarSlett