Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

30. oktober 2011

Lyst til å hekle en engel?

I går skrev jeg at jeg tenkte å lage en juleblogg, men jeg har ombestemt meg og funnet ut at jeg like godt bruker denne jeg har.

I tiden fremover kommer jeg til å legge ut litt forskjellige ting man kan gjøre frem mot jul. Det være seg oppskrifter på mat,kaker, enkle strikke- og hekleprosjekter og annet man kan få inspirasjon av.

I dag har jeg rotet rundt på nettet og funnet en hel del heklede engler. De fleste på engelsk, dessverre. Engelsk er i og for seg ikke noe problem, men jeg har aldri brydd meg om å sette meg inn i engelsk strikke- og hekleoppskrifter. Derfor ble jeg så glad når jeg fant denne:



Den fant jeg på YouTube og den viser steg for steg hvordan denne engelen lages. Helt genialt! Og den er heklet på 1-2-3! Jeg har brukt Solberg fiol og heklenål nr.2.5. Min står av seg selv og er ikke stivet på noe vis. Pga latskap gadd jeg ikke finne fyll til hodet, men det skal den neste få.Og denne skal få hvitt silkebånd i livet. Her er linken:


Så nå er det bare å sette i gang,folkens! J

Ønsker alle en herlig dag videre!

CARPE DIEM

1 kommentar: