Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

29. oktober 2011

Snart jul igjen…


Vet jeg er tidlig ute i år også, men her i huset har juleforberedelsene allerede satt inn. Rett og slett fordi jeg ikke er i noe bedre form enn i fjor. Har til og med kjøpt en del julegaver!!:)

I år tenkte jeg å lage en juleblogg hvor jeg deler juleforberedelsene mine, gode idèer jeg finner rundt om på nettet, kakeoppskrifter, enkle julegaver/-pynt du selv kan lage og mye annet i forbindelse med jula.
Bloggen vil være oppe og gå 1.november. Håper jeg.

I kveld har jeg testet ut cup cake-oppskrifter som jeg tenkte jeg skulle dele med dere i morgen når pyntingen er gjort. Har bare 85 stykker å pynte….

Da ønsker jeg alle en herlig natt og så er jeg tilbake i morgen.:)

CARPE DIEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar