Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

30. april 2012

Gjenbruk og sånt

Har laget meg noen potteskjulere av hermetikkbokser. Har jo laget så mange stiklinger at noe måtte jeg finne på for å skjule alle de svarte pottene. Og jeg liker resultatet veldig godt. Blir nok flere ganske snart.


Skal lage noen som jeg skal gi bort. Disse er jo kjempefine som venninnegaver med stiklinger i.


Se de pittesmå blomstene denne pelargoniaen har. Dette er en duftpelargonia. Navnet vet jeg ikke. Morplanten er kjøpt på Plantasjen.


Om kveldene har jeg fått tid til å sy litt på teppet mitt. Har ikke kommet så veldig langt, men alle bekker små....


Nå skal jeg få på meg fillene og dra for å kjøpe jord. Masse jord. Så hengeren skal få kjørt noen turer i dag.

Ha en superduper dag!

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



6 kommentarer:

  1. Så nydelige de var !
    Jeg har gjort det samme og er så fornøyd..
    blir jo glad av å se på de skjønne pottene med stiklinger i..
    er i gang med flere.
    En perfekt gave med en liten plante oppi.
    Teppet ditt blir helt nydelig!
    Kos deg i dag med kjøring av jord.
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Så skjønne♥ Disse serviettene har jeg også- får vel ha Joikakaker til middag i dag så jeg får meg en sånn boks :))
    Lager du hull i bunnen....?

    SvarSlett
  3. Så flotte de var, skulle ikke tro at det var hermetikkbokser.
    Du har et hyggelig kveldsarbeid, teppe kommer til å bli kjempefint
    - lykke til videre.
    Lykke til med jorda :0)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Å så fine pottesjulere du har laget. Hmmm spørs om det blir noe hermetisk middag fremover ;)

    SvarSlett
  5. De potteskjulerne var utrolig fine! For en genial ide! Gleder meg til å se teppet ferdig :)

    SvarSlett
  6. Nå tror jeg nesten jeg må gå ut å hente de fiskebolle boksene jeg kastet i går..
    Dette ble jo så flott!!
    Og teppet ditt kommer til å bli nydelig.. lekre stoffer du bruker!
    Takker og bukker for gratulasjonen ;)
    klem Laila

    SvarSlett