Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

1. mai 2012

En liten tur på Plantasjen

I dag tok vi turen til Steinkjer og Plantasjen. Jeg fikk penger av tante og onkel til jul og disse var øremerket prydepletre. Det fikk jeg tak i, men så var det disse pelargoniaene, da. De hadde så klart mange ny typer jeg ikke har. Ikke HADDE, er vel mer riktig nå..



Har du sett så nuskete blomster??


Lurer vel litt på hvor jeg skal gjøre av alle pelargoniene jeg har nå..
Men det ordner seg HELT sikkert. Må vel snart levere inn bankkortet,for dette blir fort dyrt.;)

På det ene loppisen i helga, fant jeg disse asjettene. Jeg har SÅ lyst på hele dette serviset. Får vel tråle de loppisene og bruktsjappene jeg vet om i tide og utide. Kanskje de dukker opp..


Det har vært en helt herlig dag her i Verdal i dag. Sol og varme. En skikkelig forsmak på sommeren. Håper det ikke er så lenge til neste gang sola viser seg.

Tusen takk for kommentarene! Setter veldig pris på det. Samtidig som det gir meg en mulighet til å besøke deg og din blogg.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!





3 kommentarer:

  1. Så nydelige blomster. Skjønner godt du måtte ha dem, og tallerknene var kjempefine. Deilig med sol og varme.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Så fina pelargoner, vilken fin färg!!!
    Pst!! Titta in till mej o jag har nåt till dej!!

    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Flotte blomstrar! Dei vert nok litt av eit syn når dei veks til i pottene sine:)

    SvarSlett