Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

6. mai 2012

Rosene i boks

Har kjøpt meg noen nye rosebusker. 


Hva er vel en hage uten masse roser?? Så jeg kjøpte noen til.:)


Har fått lagt på mer jord og kantet et bed med teglstein. Men så ble det tomt for jord på gjenbruksstasjonen og resten måtte vente. Håper de har fått inn mer i morgen.


Og så har jeg plantet prydepletre ved siden av sleden. Nye bilder kommer så fort jeg får rotet meg til å kjøpe batterier.:) 

Jeg har også plantet ut alle hortensiaene mine. Er så spent på hvordan det går.


Til slutt må jeg vise bilde av en av elsklingene mine.;)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



2 kommentarer:

  1. Så flott stor hage du har. Gleder meg til flere bilder fra den.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Våren er herlig :) og ekstra godt er det når sola varmer. :)smiler bredt av kommentaren din...nesa ned i bakken...jo jeg kjenner meg igjen. Skal få med meg alle detaljer fra alle bedene...hver dag. Det skjer så utrolig mye på våren og da må en virkelig følge med. I dag skinner sola og jeg skal snart tusle ut i hagen. I dag skal rosene få gjødsel også skal det fortsettes å jobbe med et stort bed.
    Det begynner å ta form og jeg gleder meg til jeg kan begynne å plante. DET er det aller beste. Ha en fin fin uke. Klem Merethe

    SvarSlett