Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

9. mai 2012

Gevita Jungelbrøl


I litt over en uke nå har vi testet Gevita Jungelbrøl med grønt lokk. Den er for de som ikke tar tran.


"Gevita Jungelbrøl er kjempegode geléfigurer med vitaminer og mineraler, og er helt uten tilsatt sukker og kunstige tilsetningstoffer. Vi er spent på om dette falt i smak hos deg og din familie.
NB: Fås kun på apoteket.
Våren er ofte høysesong for forkjølelse så på denne tiden kan det være ekstra lurt å få i seg et kosttilskudd i form av vitaminer og mineraler." Direkte gjengitt fra reklamen vi fikk.

Vel.. Kan ikke si at de er kjempegode. Faktisk ikke i nærheten engang. Men smaken er som den berømte... Om den har noen virkning på kroppen, kan jeg ikke uttale meg om ettersom vi ikke har fått brukt den så lenge. Men min minste påstår at han føler seg mer opplagt. Og vil han fortsette og ta de, skal han få lov.
Klem fra Meta

CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar