Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

19. mai 2012

Håndarbeid på loppis

Jeg har jo helt glemt å vise dere de flotte dukene jeg fant på loppis. 


Denne duken er ikke håndsydd. Men jeg likte den godt for det,jeg.


Jeg har så mange duker, så jeg vurderer om jeg skal bruke disse til noe annet. Må i tenkeboksen litte grann..

 

Og så fant jeg dette pyntehåndkle


Det skal på veggen. Har lyst til å ha det på kjøkkenet, men jeg har ikke veggplass der. Mulig det får plass i spisestua etterhvert. 

Selv om jeg blir overlykkelig hver gang jeg finner noe håndlaget på loppis, blir jeg samtidig litt lei meg. Her har noen brukt time etter time, kanskje uker og måneder på å få et håndarbeid ferdig og så ender det opp på loppis hvor det prismessig ikke blir verdsatt i det hele tatt. Det får iallefall meg til å tenke...

Klem fra Meta

CARPE DIEM!






4 kommentarer:

  1. Hei,takk for besøk på min blogg!Alltid hyggelig med nye bekjentskaper!Ser at du er Nordtrønder,det er jeg også,selv om jeg har bodd 40 år i Trondheim.Jeg følger deg videre,fin blogg du har!

    SvarSlett
  2. Kan finne mye flott på loppis. Det pyntehåndkle var flott.
    HA en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  3. Hei! Så hyggelig at du har tittet innom bloggen min. Nå har jeg hatt en trivelig runde innom bloggene dine. Ja, du er en ivrig og allsidig bloggdame. Nå står du på blogglista mi, så jeg besøker deg snart igjen.
    Nå skal jeg rigge meg foran tv`n med et av mine flere halvferdige prosjekt. ha en fin lørdagskveld du også!
    Berit

    SvarSlett
  4. Mange flotte duker du har fått tak i på loppemarked (misunnelig), og slike duker bør få lov til å komme fram i lyset - for som du sier det er mange timer som er brukt på dem. Pyntehåndkleet var skikkelig flott.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett